Oğlum 2 yaş 2 aylık doğduğundan beri anne yanı beşiği kullanıyorum ve emzirdikten sonra yatağına bırakmama rağmen uyanıp ağlıyordu biraz çabaladım yatağında kalması için ama uykusuz geceler zorlayınca ağladıkça yanıma yatırdım. 1 buçuk yaşında emmeyi bıraktı. O günden beridir ben uyutunca yerine yatırırım ama oğlum gece 3 şaşmaz uyanır ve yanıma yatar. Hatta illa bana temas etmek istiyor boynumda bi ben var ve ona dokunmadan uyumuyor eğer yönümü dönersem ağlayarak başımı çevirmeye çalışıyor ve o benle uyku arkadaşı olmuş durumda. Bu durum hem beni hem eşimi zorluyor ve son zamanlarda yataktan ayırmayı sonra odasına alıştırmayı düşünüyorum. 3-5 gündür yatağında kalmasını sağlamaya çalışıyorum ama bi gece ağlama krizleri yaşadık ve uykusuzluk beni çok zorluyor. Ne yapmam gerekiyor nerelerde hata yapmışım uzmandan destek alan ya da deneyimlerini anlatmak isteyen var mı?