11 aylık bebeğim var dün ateş vücutta halsizlik ve nezle gibi sebeplerden hastaneye gidip avil serum yedim sürüntü aldılar domuz gribi olmuşum. Eşim aynı hastanede acilde çalışıyor hastalıktan korkmuyorum elini attığın Bu virüsü taşıyor zaten çok dikkat etmemize rağmen bende yakalandım benim endişem bu süreçte bebeğime geçmemesi için ne yapabilirim. Hemen maske takmaya başladım ama öyle zor ki zaten nefes alamıyorum. Emmiyor mama yiyor mümkün olduğu kadar kucağıma alıp yuzyuze gelmemeye çalışıyorum ama bana yapışık gezen bir çocuk dünden beri mutsuz fazla temasımız yok diye ne yapabilirim şaştım kaldım