irem066 Arkadaşlar çok karnım yok ama çatlağım çok çatlak artık sorun etmıyorum lazerle kremle bır sekılde azaltırız 6 ayı beklemek gerekıyormus onada sezeryan sonrası konuştum bır salonlada göbek delıgım ne tuhaflaştı karnım yumsak halen ve sarktı arkadaşlar 18 gün oldu bugün karnımı hafif yemenıyle sardım sıkı dursun diye korsede takmayı düşünüyorum faydasını gören oldumu yok öyle sarkık kalırmı😔😔
UrbanMom irem066 benim karnim ikiz karni gibiydi catlak yagina ragmen catladi ve dogumdan sonra gobegim sarkti fakat toparlandim korse ise yariyor ilk baslarda canimi yakmisti ama devam ettim
nrslkvnc irem066 benim 7 aylık oldu ve eski kiloma çoktan ulaştım. Ancak çok üzgünüm bende göbek eskisi gibi asla olmadı. Pilatese gidiyorum ama değişim göremiyorum. Karın bölgem yumuşak sıkı değil. Belki ilerleyen zamanda değişir diye düşünüyorum ama ümitli de değilim 🙄
lilasmomy Benim de 1 hafta oldu doktorum kesinlikle kullanma dedi rahim sarkması yapabilirmiş, üzüldüğümü söyledim sonuçta 9ayda büyüdü hemen eskisi gibi olmasını bekleme dedi. Ama görüntü beni etkiledi açıkçası günde birkaç saat de olsa sarmak istiyorum
papatyaam lilasmomy bana da dedi korse takma göbeğim yumuşak sarkık gibi biraz göbek var sen ne yaptın
gunsumm irem066 trendyol dan aldım canm emay atlet korse ( bütçeme uyan hemde ihtiyacımı karşılıyor sıkıyor )
lilasmomy papatyaam takmadım ve doktorun dediği gibi baya küçüldü şu an 6 aylık bebeğim. Hamile kalmadan önceki ayva göbeğim duruyo. Henüz adet olmadım olsam belki daha da gider