Kimi zaman şiddetli ağrı kanama lekelenme beta düşüşü seklinde kendini belli kimi zamanda hiç anlamazsin doktor kontrolünde belli olur. Benimki kontrolde belli oldu.3 aylıkken 2li test için doktora gittim içimde 3 gündür ölü bir bebekle yaşadığımı öğrendim ne ağrım ne sızım vardı ne başka bir şikayetim vardı mesela. Hemen kürtaja alındım gecikmiş düşük olarak geçti kayıtlara bebek büyük olduğundan