İyi geceler herkese 2 yaşında bir oğlum var 15 gün öncesine kadar uykuları çok düzenliydi. 15 gündür geceleri ağlayarak çığlık çığlığa uyanıyor sabah 4te 5te uyanıyor güne başlıyor. Gündüz keyfi yerinde ancak gece oldu mu mızık mızık uykusunda en sonunda da ağlayarak tamamen kalkıyor. Mesela şuan sabah saat 4 yine ağlayarak kalktı . Nrmalde sallamadan uyuyan bir bebek sallamayı deniyorum o da olmuyor. Bir de sanıyorum ki alt azı dişi patlamaya çalışıyor ancak problem bununla ilgili mi bilmiorum çünkü gündüzleri hiç bir problemi yok. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen. Biriinin biz de olduk geçti demesi okadar iyi gelecek ki…