Merhabalar. 9 aylık erkek ikizlerim var. Doğdukları günden beri uykuları kuş uykusu gibi. Bebekken herkes açtır vs diyordu uyndıkları için ama değillerdi. Hala yarım saatte bir uyanıyorlar. Emziriyorum. Sürekli ayağa kalkıp uyutmak (çünkü kucakta uyuyorlar sadece) çok zorluyor. Ama artık sürekli emzirmekten de tükendim. Diş di ataktı vs sürekli bir şeye tutunmaya çalışıyoruz ama değil ya. Bırakayım bi süre sonra alışır da diyemiyorum. Birini bıraksam diğerini de uyandırıp 2 kat zorluk oluyor diye en hızlı ne uyutursa onu yapmaya çalışıyoruz.
Deneyimli ikiz anneleri, nolur bana bir çözüm gösterin (çocuğa çaresizlik öğreten uyku eğitimleri hariç). Oğullarıma uzun periyotlarda uyumayı nasıl alıştırabilirim. İmza:Gecenin 4ünde artık sayamadığı kadar çok uyanmış bir anne