Bebeğim bir yaşında 2 gündür geceleri uyanıyor beşiğinden tutup ayağa kalkıyor direkt emziriyorum uyutuyorum kucağımda pışpışlıyorum koyuyorum birkaç dakikaya yine aynı bu bi 5-6 döngü oluyor sonra iyice uyumak istemiyor salona gelip oyun oynamaya başlıyoruz geçen gün 4 den 7 yenkadar bugünde 1.30 dan bu saate kadar böyle ayaktayız 🤷🏻♀️
Bebeği böyle bir dönem geçirem var mı?