fraushen Bebeğim iki aylık ve uyurken birden sıçrayarak uyanıyor ve hızlı hızlı nefes alıyor. Yaşayanınız oldu mu? Korkmalı mıyız?
emellee fraushen biz bunun için gecenin 3ünde acile gitmiştik bebeğimiz 2aylıkken😂 doktor normal olduğunu söylemişti. Solunum yolları yeterince gelişmediği için nefes alış verişi bizlerden farklı oluyor. Bence korkmayın 😌
fraushen emellee sonrasında tekrar yapmadı neyse ki ama insan hele de ilk çocuk olunca en ufak bir şeyde panik oluyor 🥰