Bebeğim 1 yaşını doldurdu 13 aylık. Tamamen artık kendi yediklerimiz ne ise o şekilde gün içinde beslenmesi ama gece uyanıp mama içmek istiyor hâlâ. Bıraktırma ya çalıştım ama ne yaptıysam uyutamadım uykuya dönmedi tekrar. Sallıyorum pış pış yapıyorum kucağıma alıyorum ama belirli bir süre sonra ağlamaya başlıyor hiç susmuyor o mamayı içene kadar. Yani kendisi bırakır bir süre sonra daha zamanı var demekki diyorum o konuda sorun yok ama aklıma takılan şey 1 yaş sonrası gece beslenmesinde 3 numara mama kullanmaya devam mı etmeliyim yoksa süt mü vermeliyim. Bilgisi olan yazarsa sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden 🌹