Hghghghghg Bebegım bugun bır aylık oldu sizler kac saatte bır emzırıyorsunuz yada mama veriyorsunuz ?
tuvbar Hghghghghg Benimde bebiş bir aylık oldu.Ben 3 saate bir emziriyorum.Eğer daha erken acıkırsa erken veriyorum.Doymuyorsa mama takviyesi veriyorum
emirinannesi60 Benim bebişim de bugün bir aylık genelde acıktıgı için ağlama süresi 2 saat bazen de 3 o yüzden kendi kendine uyanmasını bekliyorum uykusu dağıldığı zaman uyumak bilmiyor 🥹