Bugun beni ücretli öğretmenlik için aradılar daha öncede yapmıştım 5 gün gideceğim 4:30 da evdeyim fakat şöyle bi sorun var kızım 3.5 yaş kreşe gidiyor ama yarım gün sabah 9 öğle 1 de alıyorum. Ama benim evden çıkmam gereken saat 7:50 kızımı okula servis götürüyor servis 8:40 da hadi ben bırakayım desem 7:30 da çocuğu evden çıkarmam lazım babası evden çalışıyor ama ayın 2 haftası yok olmadığı günler napıcam araba tek bazen arabayıda götürüyor zaten. Oturdum üşenmedim hesapladım kızımın okulunu tama çevirsem bu defa elime kalacak para 9 10 bin eşimde bu strese değcek para değil diyor ayrıyetten çocuk yarıma alıştı tama çevirmek acaba kötü gelebilirmi kafam çok karıştı hiç desteğimizde yok onu sormayın ayrı sinirim bi yandan 5 ayda 50 bin seneye kızımın okul ücretinin yarısı valla uykuların şaştı başedebilirmiyim diye