Kızlar ben doğumdan sonra çok kötü oldum ama etrafımdaki herkes naz yaptığımı düşündü ama benim ikinci seseryanımdı ve ilkte böyle olmadığımı anlatsamda ikinci daha zor geçer dediler hastanede asla kalkamadım yürüyemedim halbuki ilk doğumda böyle olmadı neyse 2 gün sonra eve geldim ve ertesi gün hastanelik oldum başımın içinde sanki dumanlar uçuyor ben bende değilim serumlar veriyolar yok etki etmiyor en son 12 saat serum takılı kaldı bebek çok minik olduğu için serumuda alıp eve geldim ağrılarım zamanla azaldı ama asla geçmedi 2 dk okula gidiyorum belim bacağıma kadar ağrıyor boynum hep sabit ağrıyor tutulmuş gibi son günlerde belimden ayağıma vuran ağrı çok arttı ağlıyorum randevu aldım ama baya var böyle ağrı yaşayan varmı geçmeyen ne zaman geçecek bu ağrılar