Bebeğim 4 aylık hala ilk günkü gibi sabahlıyoruz gerçekten bıkmış durumdayım uykusuzluk beni mahvediyor gece iki saat bile uyumasına razıyım ama asla uyumuyor gündüzde iki saat ya uyur ya uyumaz hep uyanık yaa ne yapacam bilmiyorum artık düzene girmesi gerek ama bir türlü olmuyor