NesliElisa Kızım 27 aylık oldu ve kaka yaptığı zaman sulu ya da cıvık yapıyor. Bu normal mi bu yaşlarda ki çocuklar katı şeklinde mi yapmaları doğru yoksa cıvık şeklinde mi 😕 doktora götürsem mi bu konu hakkında🤷🏻♀️ yoksa ben mi panik oldum da abartıyorum 😕
uykusuzanne__ NesliElisa yedi şeylerden olabilir demişti doktor bana sormuştum da benim oğlumun ki de öyleydi
papatya_1125 NesliElisa çok cıvık değilse ya da ishal olmuyorsa sık sık yapmıyorsa takılmayın diye düşünüyorum yine de aklınızda soru işareti varsa bir muayene ettirin. Sert yapması kabız olmasa daha zor
NesliElisa papatya_1125 ishal rengi değil ama biraz cıvık kontrol amaçlı yine de götüreyim aklıma takıldı bu olay 🫣