-Eraymoms- yaptırdım ama bakamadm beni kan tuttuğu için eşim. Yanındaydı ve yüksek derecede kansızlık çıkmıştı doktor da yanlış ilaç verdi çocuk baya sıkıntı çektik güvendiginiz doktora gidin bnce bir hafta çocuk asla kendine gelemedi ilaç kullanmadım doğal şeylerle geçirdim kansızlığini sonra özele gittim geçmişti kansızlığı