Kızlar kızım 3 gündür aşırı huysuz 20.ci aya giricez bu ay mahvoldum ne yemek yiyor ne uyuyor sürekli ağlıyor ama öyle böyle değil bugün acile götürdük gece doktor baktı idrar tahlili de yapacaktı ama uyudu çişini yapamadı bizde geldik geri kendi doktoru var kızımın cumartesi gidicem izindeymiş neyse eve geldim kulak arkasında yani kafasında beze gibi şişlikler var bi kulağında 3 diğer kulağında 2 bunu yaşayan oldu mu ? Gözümün yaşı dinmedi çok ağlıyorum cumartesiyi bekleyemicem 🥺