cansu3545 benimki hepsini yedi ama ben kabız olduğu için sürekli değiştirdim. Mesela baby goat ve bebelac kabız ve gaz yaptı. Hippten memnundum o da hollada ürünü sürekli artıyor dur durak bilmeden combiotic kullanıyordum durumunuz varsa öneririm. Şuan hero baby kullanıyorum hippe göre daha rahat sindiriyor ve daha fazla icebiliyor hipp ağır geliyordu en son. Ve hero baby baya uygun fiyatı 350gr 99 tl ye aldım geçen