Bebeğim 7 aylık 5,5aydan beri ek gıdaya da basldik 6.aydan beri günde 2 öğün şeklinde veriyoruz ama hiç su iciremiyorum kaşıkla biberonla sulukla bardakla hepsini denedim hep tukuruyor bu yüzden de kaka yaparken sorun yaşıyoruz önerisi olan var mı nasıl sevdirebilirim