Denemeye devam edin,pes etmeyin ,emin olun Rabbim verdiği canın rızkını da verecektir ,hem onlar kuş kadar yiyiyor bu yüzden öncelikle bunu büyük bir sorun haline getirip stres yapmayın siz rahat oldukça artacaktır bunu unutmayın.
Ben de ikinci ayımın sonunda sorunlar yaşamaya başladım ama on gündür denediğim şeyler işe yaradı doyuyoruz hatta süt birikiyor,şöyle ki;dut,hurma,incir,ceviz,helva,yumurta,kuru meyveler ve bol bol bol su,ikinci olarak size sağım önereceğim bebeğiniz bir göğsünüzdeyken öbür göğsünüzden süt aksa da akmasa da pompa ile sağım yapmaya çalışın ;beyin annenin ikizi var ona göre hızlı üret emri verecek ,bunu her seferinde deneyin üçüncüsü bu sağımı bebeğiniz geceleri uyuyorsa siz alarm ayarlayın üç saatte vie uyanıp sütünüzü sağın aağdığınız sütü dolaba kaldırın bebeğibiz acıkınca verirsiniz…benim tecrübelerim bunlar,uykulu yazdım umarım düzgün ifade edebilmişimdir ,rahat olun ,bol bol sütünüz olacaktır inşallah