eda_278 4 aya kadar kızın geceleri 1 kez beslenirdi ondan sonra hep 2 saatte bir oldu 8 aya geldik saat başı mama istiyor emzik tutardı 1 aydır onuda almıyo mama emerken uyumak istiyor ama ondada hazımsızlık oluyo bu sefet yine mama bebekler değişik beslemeyi yanlış yapıyoruz sonra toparlanmıyo canım çekiyoruz