redizepol1 Kızlaaarrrrr. Kızım 2 hafta sonra 1 yaşına girecek. Yaşı doldurunca hemen verdiniz mi? Yoksa bir kaç gün, hafta veya ay beklediniz mi?
beyzzsenturkk_ redizepol1 yasını doldurdu ama hala vermedim bende sevmem pek denetmek de aklıma gelmedi desem yeridir
A_12ynr redizepol1 14 aylık bizimki tatlı sevmiyo kaç kişi eline verdi sanki zehir gibi atiyo bn keciboynuzu pekmezine bile limon sıkıp.iciriyorum 14 aylıkken nane limonn icine katmistim çok az ilk baktım bişe yok hastalinnca veriyorum nane limonn içine atarak. Patlıcan da bir tanıdık denetmis sağolsun heryeriniz kabardı bana sorsaydi derdin ama işte sormadan veren kendi çocuk büyütmüş edası ile bilmişlik yapan olunca şimdi aman sen ver der ders olmuştur. Ki banada ders oldu duvara güvenme üstüne duser el oğluna güvenme ağzına eder demişler güvenim yok benden habersiz bişe vermeyin diye. Kaç kere söylememe rağmen.
FaDo0807 redizepol1 yaşını iki hafta geçmişti süreklide vermiyorum yine kahvaltıda az az veriyorum sadece içgüdüsel olarak iki hafta bekledim yoksaki biyerde yazdığından biri dediğinden değil 🌸
canan1905 azar azar ver canim alerjik bibdurum varmi yokmu anlayana kadar sonrasinda artir bal gibi sifali bisey var mi ya cocuk kavussun valla
redizepol1 beyzzsenturkk_ yaaa 🥲 ben yaşını doldurunca vermek istiyorum ama kimse cevap vermemiş 🥲 biri 11 aylık vermiş ama şuan korkarım vermeye Bal alerjik olduğu için
beyzzsenturkk_ redizepol1 ben domates patlıcan tarzı seyleri 6. ayından beri veriyorum onlarda alerjik besin mesela bu bebekten bebeğe değişir minik minik denersin araya 2-3 gün koyarsın
redizepol1 beyzzsenturkk_ patlıcan hiç vermemiştim 🥲yarın vermeye başlayayım bakalım bir kaç gün deneyeyim teşekkürler 🤍
vesicafella Bal için alerjik demek doğru değil aslında, Clostridium botilinum toksini mevcut olabilir ve bu açıkça zehirler bebekleri. Basit bir besin alerjisi olmayacaktır sonu kötü olabilir. O yüzden ay bi deniyim demek çok doğru değil temkinli olunuz. 🙏🏼