Kızlar 26 aylık oğlum var eşim asker tayinimiz eş götürülemez yere çıktığı için 8 aydır biraz annemlerde biraz kaynanamlarda kalıyoruz sorun şu ki oğlum eşim gittiğinden beri aşırı bi kaybetme korkusu yaşıyor bana aşırı düşüyor normalde de anneciydi zaten ama aşırı olmaya başladı 2 dk göremesin deli oluyor kimseye bi yere gitmiyor her yere benimle geliyor yemeğini kimse yediremez kimse uyutamaz söz konusu bile değil en basit namaz kılarken bile anne diye bağırıyor cevap veremeyince ağlıyor geliyor sarılıyor çok üzülüyorum nasıl davranacam bilmiyorum 🥺