Merhaba hanımlar, benim göğüslerim hamile olmadan önce de her zaman büyüktü, 85-c kalıp sütyen kullanırdım. Emzirme döneminde çok devasa boyuta ulaştılar çok kötüydü görüntü ama emzirdiğim için dert etmedim haliyle, çevremde de herkes emzirmeyi bırakınca küçülür diyerek beni rahatlattılar ama oğlum 14 aylıkken kendiliğinden emmeyi bıraktı ve şu an 21 aylık olmak üzere neredeyse 7 ay olacak neredeyse emzirmeyi bırakalı göğüslerim hala eski haline dönmedi :( 95–d kalıba bile zor sığıyorlar, tabii doğum kilolarımı tam olarak veremememin de etkisi vardır ama bu kadar da olmaması lazım. Çok kötü görünüyorlar, kıyafetler çok kötü duruyor üstümde, olduğumdan çok daha kilolu duruyorum. Acaba benim gibi sorun yaşayanlar, çevresinden görenler söyleyebilir mi? Eninde sonunda eski haline döner mi sizce?