Merhabalar benim bebeğim şuan 2 aylık sorunlardan dolayı ilk günden beri mama vermek zorunda kaldım ilk olarak bebelac gold kullandım sonra mama bozulmuş gibi kötü kokmaya başladı ve bebeğim emmek istemedi daha sonra sma optipro kullandım oda bebelac gibi kokmaya başladı ve içmemeye başladı Bi mama arayışına girdim ve golden goat diye Bi mamaya denk geldim çok iyi diyorlar kullanan var mı aranızda