Kızım 3 aylık olmak üzere neyse iste göz doktoru randevusu aldim ama daha 2 hafta var bi kaç keredir görüyorum bazen gözlerini şaşı gibi yapiyo sizce normal mi endişelenmeli miyim elimle hemen gözlerini kapatıyorum kız napıyosun öyle diye actiğimda düzeltmiş oluyo anlık