deniztalta tabiki olmaz ama çayın içindekilerden tetiklendiğini söyledi doktor yani ondan öncesinde eşimde biz uyku apnesi sanıyorduk, ama geçirdiği 2 krizi de nöroloji doktoru inceledi tamamen epilepsi ki epilepsi ilacına başladıktan sonra ufacık bir krizi dahi olmadı. Ondan önce dediğim gibi uyku apnesi sanıyorduk hafif krizler oluyordu bayılma titreme nöbet şeklinde değildi çayı 2 gün üst üste içince oldu dediğim gibi doktorun dediği bu şekilde