tugelisa Kızım 2 aylık biberona doğduğu andan itibaren alıştırdım arada sağıp veriyorum. Ama bir ara öğürüyordu emziğede biberonada. Yine alıştırdım ama arada biberonu çok çiğniyor sizce neden olabilir? 🤔