3 aylık bebegim bugün çok öksürüğü var ve burnu akıyor burnunda hirildi var rahat nefes alamiyormus gibi acaba üşuttumu bugün akşam ateşini ölçütugumde 37 çıktı sonra besleyip uyuttum şimdi tekrar kaldirdigimda terlemiş ve uyandığında yine öksürtü yine burnunda hirildi vardı sizce ne olmuştur ve yarın hastaneye doktora götürmek istiyorum korkuyorum hasta olmasını hiç istemiyorum ama ev çok sıcak hasta olması mümkün değil dışarı çıkmıyoruz hastane ev sadece bizde hasta olmadık nasıl oldu bilemiyorum