Merhaba kızım 18 aylık koltuğun kol tarafından kafasının üstüne düştü hemen kucağıma aldım ağlıyordu sonra biranda ağlaması azaldı gözleri kapanmaya başladı hemen hastaneye gittik yolda giderken uyumak istedi oyalamaya calıstık sonrasında normale döndü doktor 2 saat kadar izledi herhangibi bir sorun olduğunu düşünmüyorum dedi çok şükür ilk 6 ve 12 saat çok önemli uyuduktan sonra 2 saatte bir uyandırın uyanabiliyor ve sizi tanıyorsa sorun yok dedi birde aniden kusma vs olursa direk çocuk hastanesine gitmemizi söyledi. Kızım eve geldikten sonra 22.50 de uyudu 00.30 da kendisi uyandı şimdi tekrar uyuttum. İlk yarım saat harince her şey normaldi çok şükür sürekli yürüdü koştu ama içim yinede rahat değil.
Sizde benzer bir durumla karşılaştınız mı??
Çok üzgünüm😔