Arkadaşlar bebeğim boğaz enfeksiyonu var 3 gündür ateşliydi. Çok şükür bugün ateşi düştü fakat kol altından ölçüm yapınca 34,5 ama alından yapınca 36,5 çıkıyor. 2 gündür doktor a da gittik ama böyle bi durumla karşılaşmamıştım daha önce. Bilen anneler yazabilir mi benim ne yapmam lazım