Ceerenn Kizlar buhar makinasinin içine koymak için ilaç yazdı doktor öksürük çoktu oğlumda bu ilaçi tek başına mı dökeceğim yoksa birazda normal su mu koyacagim içerisine anlayaamadim yardımcı olur musunuz
metehansmomm Ceerenn hangi ilacı verdi doktorunuz? Bizde kullanıyoruz ama serum fizyolojikle seyreltip veriyoruz reçeteye de o şekilde yazmıştı
Ceerenn Kereminannesiii serum fizyolojik yok elimde normal su koysam olur mu ya da tuzlu su mu yapsam
Kereminannesiii Ceerenn bilgim yok bu konuda normalde ikisini bir veriyorlar. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olur çok geçmiş olsun 🙏🏻
Ceerenn metehansmomm ismi aklımda değil ventolin bir tanesi nefesini açsın diye diğeri de öksürük icin
metehansmomm Ceerenn bende ventolin ve flixotide kullanıyorum serumla seyreltip aynı semptomları yaşadık normal suyla seyreltmenin doğru olacağını sanmıyorum
Sinemeyra Yada doktor demedimi yazmadımı bize serum yazdı izotonik su ondan 1 ml çekiyorum şırıngayla ventolinden de 1.5 çekiyorum makinaya koyuyorum
Ceerenn Sinemeyra yok ya hiçbir şey demedi eczanede de bir sey demediler bende ilk olduğu için bilemedim yani serum fizyolojik alayım o zaman eczaneden
ysf52 Bizde şu anda kullanıyoruz 2 ml ventolin 2 ml serum fizyolojik veriyoruz ardından 15 dk geçince 2 ml corter 2 ml serum fizyolojik daha veriyoz buhar olarak
incieylull Ceerenn bende seyrettp veriyorum Dr seyreltmeyin yarısını koyun ve maskeyle verin yoksa Bi halta yaramaz dedi. Ağlamasada maske yi oyunla falan kullanın dedi. Maskesiz başlığıyla veriyorduk durmuyo diye.