pelineymenmericyakar oğlum 14 haftalık fakat 1 hafta erken doğdu geceleri 6 saat uyuyan bebek gitti yerine yarim saatte kalkan bebek geldi 4. ay atagimi basladi acaba bilgisi olan var mı ne zaman gecer bu durum
neslihanazakli pelineymenmericyakar merhabalar anneler bebeğim 13 haftalık bu hafta uyku mama hiç bişey şstemiyo hiç bişeyden memnun değil iştahsızlıkta var sizlerdede iştahsızlık oldumu bu hafta bu şekildemi oluyo
deryapamir Bizde yeni çıktık sayılır bu haftadan.Gerçekten çok zor geçti yarım saat bile uyuması için elimizden geleni yaptık tam 1 hafta sürdü Allah yardımcın olsun🤲🏻🥲
Pofudukkk neslihanazakli benimki de 15 haftalık aynı durumdayız aç olmasına rağmen mamayı içmiyor memeyi 5 dk yarım yamalak emip kendini geri itiyor gündüz uykusu zaten hakgetire ne atağıysa anamı ağlattı
pelineymenmericyakar neslihanazakli bebegim hic bir zaman istahsiz olmadi cok sukur hep obur bir bebekti
neslihanazakli Pofudukkk ay malesef ya bütün gün nereye koysam durmuyo gecede gözler kapalı gene mızıldanıyo iştah desen oda yok ne yapıcağımı şaşırdım gaz bitti derken bunlar başladı
Pofudukkk neslihanazakli allah bütün annelere sabır versin gerçekten yaşına girene kadar rahat yok galiba en azından o zaman biraz da olsa derdini anlarız diye düşünüyorum
Pofudukkk neslihanazakli sorma valla uyurken bile mırıl mırıl uykusuzluktan zombiye döndüm bu bitecek şimdi de diş gelecek diyorlar Allah ım aratmasın ama çok zormuş