Ay1453 Böyle bişey yaşayan var mı kızlar bir ay önce dört ml di bugün gittik artmış 12 olmuş düşüremez dediler nefroloji ye sevk etti
Ay1453 Burada okudum çoğu bebekte oluyormuş ama bizimki çok büyük hiç yok mu acaba bu kdr büyük taş olan duyan
Ay1453 Çok saolun çişini çok az yapıyordu bide aşırı kokuyordu götürdük idrarina bakıp iltihap var dendi sonra iltihabın oluşmasına be sebep oluyor die ultrason çektiler böbreklerinden sol böbreğinde taş varmış
tosbiksmoms Ay1453 merhabalar tesadüf postunuzu gördüm aynı şikayetlerle gitmiştik bizde idrarda protein yüksek çıkıyor ama ultrason temiz sizin son durumunuz nedir aceba?
Ay1453 tosbiksmoms merhaba bizim sol böbreğinde ki taş alınması lazımmış ameliyat diyorlar çok küçük olduğu için cesaret edemedik şuan takipli hasta olarak kaldı ayda bir ultrason tahlil var
tosbiksmoms Ay1453 bizdede biraz enfeksiyon ve dediğim gibi protein fazla çıkıyor anlamadım 1 ay sonra tekrar tahlil yapılacak inşallah temiz çıkar.
Ay1453 tosbiksmoms inşallah inşallah 🤲 kontrole gidince yine böbreğinde baktırın sizde iltihap veya bu idrarda çıkan şeylerin büyük sebebi böbrekle ilgili oluyormuş
tosbiksmoms Ay1453 evet rica edeceğim doktordan o zaman gelince. Umarım birşey çıkmaz sizede geçmiş olsun.