Yavrusuu
Eşim taksici değil ama tek bir nefes alışına binlerce kez şükrettiğim bir mesleğin içerisinde.
Göreve gittiğinde zaten uzun uzadıya konuşmalarımız asla yok. Arada sırada attığı “iyiyim” mesajları tek iletişimimiz. Hiç haber almadan beklemek zorunda olduğum, acaba yaşıyor mu? diye düşünmek zorunda olduğum anlarda oldu. Elden gelen hiçbir şey yok. Hiçbir şey yapamıyorsun. Sizin içinde durum farksız. Ne gelebilir ki elinizden? Hiçbir şey.
Adalet düzgünce tecelli etmediği sürece maalesef Allah iyi insanlarla karşılaştırsın demekten başka çaremiz yok.