eylulduruu1 Neden sütüm az neden göğsüm hamilelikte hiç dolmadı diye düşünüp üzülürken böyle bi anomali meme yapısına sahip olduğumu öğrendim.Sütüm var ama çok değil buna bağlıyorum.Göğüs yapısı böyle olup sütü çok veya az olan var mı ?