kubraF Kızlar hastaneden çıkarken bebeğim 4225 gr dı. Tam bir hafta sonra kontrolde bugün 4365 çıktı. İyi mi yoksa az mı 170-180 gr kadar almış ?
Kiviefe Tabiki iyi normalde kilo kaybeder bebekler ilk günler sizinki almış çok iyi devam emzirmeye canım