Güzel anneler merhaba 9 aylık kızım da 3 gündür yüksek ateşle Hastaneye gittik serum vermeden düşmedi ateşi şurup falan fayda etmedi bağırsaklarında parazit idrarında enfeksiyon varmış 2 tane antibiyotik verdi doktor şimdi birinde sabah öğle akşam diğerinde sabah akşam yazıyor Diyelim ki sabah birini verdim diğerini ne kadar süreyle vermem gerekir ?