_Rukayye Bende aynı durumdayım.canim kızım 1 aylıkken gittiğimizde tam.oturmamisti sol tarafı 2.aylıkken gitti hala oturmamıştı hatta birazda gevşemişti 3 aylık oldu şimdi kızım bidaha gidicez 2 gün sonra ama doktorumuz önemli birşey değil dedi çoğu bebekte oluyormuş yani sıkma canını bende çok korktum ilk duyduğumda ama doktorum içimi rahatlattı bakalım inşallah düzelir.