ZeynepAda11 21 no az büyüktü ama içine küçüklük ayakkabısının içini koydum. 1-2 ay öyle giydi sonra normal oldu zaten. Ayakları okadae hızlı büyüyor ki şuan 16 aylık ve o ayakkabı küçüldü. Yani 20 no alırsanız bence en fazla 3 ay giyer.
Ki benim oğlum 14 aylık yürüdü keşke 22 no alsaymışım 😂