nilsucansu merhabalar ben de bu platformdan öğrendiğim kadarıyla Elazığ’da bir tane abi varmış egzama için krem yapıyormuş ve o krem çok iyi geliyormuş kullananlar çok memnun, ben de yaptırmayı düşünüyorum henüz aramadım ama burda numarasını paylaşmışlardı size de yazayım belki size de bir faydası dokunur
Erhan Genç tel:0532 601 18 63
Ben de inanmazdım bu tarz şeylere ama bazen alternatif tıp da tedavi edebiliyor.
Rabbim şifa versin 🤲🏻🌸
Ben de sürekli losyon kullandım mustelanın stelatopia olanı tamamen geçirmedi ama biraz söndü ara ara tekrarlıyor.