Faymer aynısı benim bebeğimde de oluyordu 5 sn yi geçik nefes almıyordu sonra uykusundan uyanıp hızlı hızlı nefes alıyordu bende çok tedirgin oluyordum aynı sizin gibi.uyku apnesi mi diye korkmuştum çocuk doktorum kbb ye yönlendirdi horlama da vardı çünkü.nadir görülsede geniz eti olabilir dedi.gittik burnunda bir sorun çıkmadı kbb burun geliştikçe nefes alması rahatlar dedi aynı zamanda biri daha yazmış laringomalazi bizde de vardı belki o sebeptendi bilmiyorum ama şuan 6,5 aylığız 1, 2 aydır hiç olmadı çok şükür zamanla azalıp kayboldu anlayacağınız.korkularınızı anlıyorum ama dua edip allaha emanet etmekten başka yapacağımız bişi yok gibi doktorlar bir tedavi vermiyor çünkü bize vermediler en azından allah bebeğinizi korusun kendinizi yıpratmayın yanlız değilsiniz sizin gibi aymı durumu yaşayan bir çok anne var