Sevall25 2 yaşında oğlum salı günü deri testi olucak acılı bir işlem mi yaptıran anneler bilgi lütfen 🙏
Hamburgerr Sevall25 hiiç değil kızıma yaptırdım ağlamadı hiç, geçen haftada kendime yaptırdım gerçekten sinek ısırığının aynısı
Bilen7 Sevall25 korkacak birşey yok 3 aylık bebeğim hiç ağlamadı birşey yapmıyorlar zaten damla damlatıyor deriye geçsin diye metal çubukla kalemim ucunu deriye bastırır gibi bastırıp çekiyor
Ebrarkolcetin Sevall25 merhaba biz 8 aylıkken kızıma yaptırdık acılı bir işlem değil, kolunu sabit tutmak zor oldu sadece
marinko Biz 6 aylıkken olduk iki koluna da 10ar tane cizgi cektiler her birine alerjen kitleri sürdüler ve kücücük iğneyle hepsine batırdılar bizimki agladı tabi ama canı yanmıyor çok. Biz onu sabit dursun diye kollarını tutunca hareket edemeyince ister istemez ağladı.
hndathn Benim oğluma 22 alerjen madde denendi 5 yaşındaydı o zaman 11-11 karsilikti çizgi çizdi kalemle sonra bu kalemlerin üzerine birer damla alerjen madde damlatti ucu iğneli bir aparat var aynı anda bu iğneli aparatı alerjen maddelerin tam üzerine denk gelip bastırdı delik açtı 25 dk kolunu L pozisyonunda tuttuk kipirdatmadan sonra eline alerjen maddelerin yazılı olduğu kağıdı alıp alerji çıkan maddelere tık attı hemşire alerji doktorumuza kağıdı goturdum.simdi 11 yaşında oldu oğlum bu ay alerji testi yenilenecek onunda bakalım
1289 İki yaş ve sonrasında yapıldığında doğru sonuç alındı mi ,yeterli oldu mu? hndathn İki yaş ve sonrasında yapıldığında doğru sonuç alındı mi ,yeterli oldu mu?
hndathn 1289 hiçbirseye alerjisi çıkmadı.istifra burun tikanikligi ve geçmeyen öksürüktu bizim sikayetimiz.kisin ki kirli soğuk hava etki ediyor dedi doktoru sonra nebul sprey ve çiğneme tableti verdi öyle rahat etti. Şimdi de ilaçlarının doz ayarlamasini yapicak o yüzden alerji testini tekrar edelim dedi bakalım bu kez ne cikicak