terafonik Doğum yapalı 3 ay oldu 40 gün dolunca regl gibi bişey oldu ama düzenli bir akıntı olmadı aynı ay içinde 2. kere oldum onda da düzenli akıntı olmadı ne zaman düzene biner acaba