seda_asan1 Kızlar Ekim’de tedavi oldu kükürt kullandık şuan yedi aylıgız hala ayak altı bacagında su kabarcıkları var bu uyuz mu alerji mi anlayamıyorum çünkü çıkıyo iki üçgün sürüyo gece kaşınıyo sonra geçiyo bi hafta fakan sonra tekrar çıkıyo
beyzzsenturkk_ seda_asan1 evet tamamen geçmesi cok zaman alıyo bizimde geçmişti ama ellerimizde cıktı yine
Marsila seda_asan1 Ben saçlı derim yüzüm bile kaşınıyor doktorlar deli muamelesi yapıyor Instagram’da bir yerde uyuza benzeten bir deri hastalığı diyordu saçlı deriyi yizü5bile tutuyor diyordu aynısını yaşıyorum vücudumda yüzümde saçımda şu an benzil benzolatlı asitli bir karışım var mahvoldum bittim artık 😔
mematiii seda_asan1 uyuzsa kaşınır geceleride heryere sürmek lazım boydan aşağı kadar kükürtlü krem hiçbir etki yapmadı bence kalmason sürün o bana çok iyi geldi kaşındığı zaman hem krem kwellada hemde onu kullandım geçtiğinde tüm derim döküldü nasıl işlediyse derime kaç gün soydum anlatamam
seda_asan1 beyzzsenturkk_ şuan geçti mi peki ya alerjidir diyoeum bazen sadece sağ bacağı ve sğ ayak altı bilek kenarında çıkıyo gece çok ksşıyo sonra kendisi geçiyor