ZamaneAnnesii ilk defa böyle bir şeye rastladım kusan bebek değil ,ama bu aralar o kadar çok hasta oldukki bebekle, zaten öksürüğü atlatmaya çalışıyorduk burnu hırıltılı vsdi, 3 haftadır hastalıkla mücadele ediyorduk demek ciğerlere indi çok derinden öksürüyordu , olabilir, ben bi daha üşüttüm öksürdüm yine hastay ım mesela, birbirimize bebişle geçirip duruyoruz off ,beyin travması olmasında o da korkutuyor beni ,analık çkk zor çok uyku tutmuyor ateşi yok ,