Zıbın + alt üst takım + tulum + kalın battaniyeye sarın bitti 😊 doğduğundan beri böyle giydiriyorum 3 aylık - lere düştü afyon çok soğuk birkaç gün önce iki tane alt üst giydirdim yine tulum ve battaniyeye sardım. Asıl önemli olan siz ince giymeyin hemen soğuğu alıyor bebekler anne sütünden