Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 6 ay 15 günlük. Yaklaşık 10 gündür memeyle bir savaşı var notmalde arayan memeyi seven bir çocuk. Fün en son 5 te emdi aonra uyku maması yedi ve 7 buçuk gibi uyudu. Bende şüphelendiğim için gece 11 de sağdım ve iki memeden toplam 30 ml süt çıktı. Evet ezirme ve sağma arasında fark oluyor ama nekadar fark? Hadi bu çocuk 60 ml hadi 90ml içsin yetmez ki o da. Biberon zaten kullanıyodu yani bi sıkıntı yoktu ama şimdi çekiyor kızıyor ağlıyor ne şekillerde emzirmeye çalıştım yok yok. Bu hareketleri şüphelendirince sağdım ve sütüm az olduğunu anladım. Bulgur, tahin, rezene, su, süt arttırıcı tarifler yapıyorum zaten gün içinde. Başka napabilirm? Israrla deniycem tekrardan dolar mı sizce?