Asilmom_ Yarın kan verecegız ferritin çok düşüktü yükselmiş mi diye bakacağız birde 10 aylık kafası biraz büyük en son 9 buçuk aylıkken 47.5 falan dı doktor olabilir normal dedi yarın rutın bir kontrol var dua edin güzel geçsin içim sıkılıyor 😞
Asilmom_ Nurcan89 bütün değerleri düşük çıktı benımde öyle malesef b 12 iğne verdiler feerrum damla ve d vitamin de düşük benım de hep öyle 1 ay sonra kontrol var eğer düzelmez ise hamatolojiye gideceğiz ikimiz de umarım düzelir 😞
Nurcan89 Asilmom_ Çok geçmiş olsun güneşli havalarda dışarı çıkın mutlaka sıkmayın canınızı geçici bı durumdur 🙏🏻 Tüm dualarım sizinle