Kızlar yarın sabah doktora gidip sorucam ama kafama bişey takıldı bütün değerler normal dansite çok az yüksek çıkmış ama alt kısımda kültür sonucunda normalde diğer testlerde üreme yoktur yazıyordu bu testinde 3 çeşitten fazla üreme olduğundan kültür tekrarı yazıyor .
sizce enfeksiyon varmdır? Oğlumda böbrek genişlemesi var ondan idrar testi yaptırıyoruz.