Avesila allahın izniyle tabıkı de olmaz ama insanın korktygu yetısturememek degıl kı koruyamamak… Bir suru katıl manyak elını kolunu sallaya sallaya dolanıyor polis yakalıyor mahkeme bırakıyor bıde cezai ehliyeti yok diye rapor veriyorlar adamlar geze geze insan avlıyor adamdaki rahatlıga vıcdansızlıga merhamwtsızlıge utanmazlıga bak.. Bu adama ne ceza verirsen ver yaptıgın dan pısman olmaz ki girsin cıksın gene yapar kafa ona gore calısıyor cunku… En korktuğum sey koruyamamqk sımdı kucucuk gozumun onunden ayırmıyorum ama buyımesınden cok korkuyorum Rabbım hepimızın evlatlarını korusun omurlerı boyunca karsılarına hayırlı insanlar cıkarsın… Bebegım dogdugun dan beri ettıgım tek dua bu.. Baska bısey dusunemıyorum